יום רביעי, 15 בדצמבר 2010

פלד ואורטגה - משלוח מיוחד



אפשר להתחיל לסכם את שנת 2010, וסך הכל היא הייתה טובה להיפ-הופ הישראלי. זה התחיל עם פרודוקס ותחיית המתים, המשיך עם אלבום הכורה של תכל'ס והסתיים עם האלבום של קוואמי (שבינתיים אני מאד לא אוהב, ואולי אני עוד אכתוב על זה) ועם 'משלוח מיוחד' של פלד ואורטגה, בתחיית מתים משל עצמם.



למי שלא עקב אחרי הפרקים הקודמים: פלד ואורטגה היו הדבר החם ביותר שיצא מהפי.אר. טרופרז - הרכב על של אמ.סיז שבא לייצג בעיקר את הסצינה מחוץ לתל אביב. PLD ו-OTG התחילו לעבוד ביחד והוציאו את אלבום הבכורה שלהם 'ממשיכים לבעוט', בהפקה של גד חינקיס (מקדדי ג'י) מהפרברים רפיוג'יז.
אחרי האלבום הראשון, באופן טבעי, התחילו פלד ואורטגה לעבוד על אלבום שני, אבל לפני שהוא יצא החליטו לפרק את החבילה על רק חילוקי דעות אומנותיים. אחרי כשלוש שנים, ועם לא מעט לחץ מהקהל החליטו אורי שוחט ומיכאל כהן (שהפיקו את האלבום) יחד עם פלד ואורטגה לשחרר אותו בכל זאת.
התוצאה היא 'משלוח מיוחד' שאפשר להוריד כאן. האלבום עצמו מציג פחות זעם וכוח מתפרץ מאלבום הבכורה (שביננו, הזעם באלבום הבכורה כיסה בחלק מהמקרים על סקילז בוסריים, כיאה לאלבום ראשון) ומשאיר את הבמה לפלד ואורטגה להציג את מה שהם יודעים, והם יודעים.
ההפקה (כאמור, אורי שוחט ומיכאל כהן) תפורה לפי המידות של הצמד (כמו תמיד, במקרה של שוחט וכהן) ומוציאה את הטוב בשני האמ.סיז האלה. הדבר היחיד שאני יכול להגיד 'לרעת' האלבום הוא שאחרי שלוש שנים חלק מהשירים כבר מוכרים ('קונג פו' הופיע כבר במיקסטייפ של די.ג'יי מאש, 'פלה פלה' ורצועת הבונוס 'בום רמיקס' כבר שוחררו לרשת לפני יותר משנה ושירים נוספים כבר היו בהופעות וכו') אבל זו באמת קטנוניות.
אני ממליץ לכם להוריד את האלבום, לשלם כמה שנראה לכם, ולהינות מאלבום היפ-הופ נטו של שני אמ.סיז מצוינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה