יום שני, 17 בינואר 2011

שיר לתחילת השבוע -נצ'י נץ' ובוקה



אני מתחיל את השבוע ביום איחור בגלל מחלה, אתמול פשוט הייתי מרוח מדי כדי לעשות משהו, ואז צד את עיני לינק בפורום מוזיקה שחורה בתפוז שהפנה לדבר הזה:
נדמה לי שעל בוקה כבר כתבתי כאן, מדובר על בחור לודאי שאולי כבר יצא לכם לראות כתבה עליו בYNET או בחדשות של ערוץ 10. יש לו סיפור חיים מעניין, עד כמה שאני זוכר, אבל זה לא ממש משנה כי מה שברור זה שהוא עושה אחלה מוזיקה (גם אם הוא 'משאיל' ליינים ממיליון סטיילז, כמו שראינו)
על נצ'י נץ' לא יצא לי לכתוב מאז שעברתי דירה. הבנאדם הוא המנוע מאחורי פרודוקס והמפיק בפועל של האלבום 'תחיית המתים' - אלבום השנה בהיפ-הופ הישראלי Hands Down ואחד מהאלבומים האלה שידברו עליהם כ'אבן פינה' בהיפ הופ הישראלי בעוד כמה שנים.
אז בוקה עובד על מיקסטייפ חדש, שלפי הטראקליסט שלו נצ'י אמור לקחת בו חלק משמעותי, והשיר הזה הוא וואחאד פצצה מתוכו. תהנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה