יום שני, 24 בינואר 2011

עיצוב חדש לבלוג (או הודעת פתיחה)

אהלן,
הגעתם לפוסט ההיכרות של הבלוג שלי, אני אור, נעים מאד. שבו בנוח.

אז מה בעצם יהיה לנו כאן? בעיקר כדורסל מהNBA, קצת כדורסל ישראלי והרבה מוזיקה טובה, שתתמקד מן הסתם בהיפ-הופ, עם דגש על היפ-הופ ישראלי. מדי פעם אני מוסיף תבלינים לפי מה שבא לי לדבר עליו.


חוץ מזה, בצד ימין אתם יכולים לראות נגן קטן שמנגן כאן את השידורים מרדיו מד-מן FM, הרדיו שבו אני משדר. לתוכנית שלי קוראים (תתכוננו ליפול מהכסאות) 'קולות מהפרקט', והיא משודרת בימי שני בין 18:00-19:00. אח"כ אני גם מפרסם את הפלייליסטים כאן, תחפשו את התיוג 'קולות מהפרקט' ותמצאו (גם) את זה. זו ההזדמנות לתת שאוט-אאוט לפיטיות' שדאגו לי לאחלה פתיח בעולם שאתם יכולים לשמוע וגם להוריד.


פעם בחודש בערך אני עושה פלייליסטים של מיטב השירים שעלו לבלוג באותו החודש ואתם יכולים למצוא את זה בקוביה בצד ימין למטה (נקרא 'הסטים של קולות מהפרקט') אם אני עושה ספיישלים (כמו בחירת עשרת השירים הטובים של נימי, או סיכום שנתי) אני שם אותם שם גם כן. 

עוד כמה דברים קטנים:
  • בשורה למעלה יש את כל הדרכים ליצירת קשר איתי בנוגע לתוכנית או לבלוג. יש שם את האי-מייל (court.voices@gmail.com), דף הפייסבוק ופרופיל הפייסבוק שלי. אני כמובן אשמח ללייקים\הצעות חברות\פניות באי-מייל
  • עוד בשורה למעלה תוכלו למצוא לינק לפורום הNBA שאני מנהל. בקוביית הבלוגים (תיכף נגיע לזה) תמצאו גם את בלוג הNBA השני שלי, יחד עם השותף שלי לניהול פורום NBA, ניר.
  • אם יש לכם אתר\בלוג ואתם מעוניינים שאקשר אליכם מהבלוג שלי - תשלחו לי לינק. אני מאד בעניין לפרגן לחברים ומכרים, גם אם האתרים שלהם לא קשורים באופן ישיר לאתר שלי (ואתם יכולים לראות בצד ימין לינקים לכמה בלוגים של חברים, ולבקר שם).
תהנו ואשמח לשמוע מכם
אור

תגובה 1:

  1. אחלה בלוג! יאללה שיהיה בהצלחה :) נרשמתי לעדכונים...

    השבמחק