יום חמישי, 17 בפברואר 2011

X-men First Class: הטריילר


מאז שאני זוכר את עצמי אני די פריק של סרטי קומיקס (חוץ מסופרמן, סופרמן סתם מעפן). הקפדתי ללכת לכל סרטי באטמן, ספיידרמן, אקסמן (כולל 'וולברין: המקור' שהיה נהדר). דווקא את הדור של אחרי המפץ של הבאטמן פספסתי - עוד ראיתי את 'סין סיטי' אבל עוד לא יצא לי לתפוס את Watchmen או קיק-אס.
אקסמן תמיד היה הפייבוריט האישי שלי. וולברין וגמביט הם לטעמי שתי הדמויות הכי טובות (שזה במילים אחרות מגניבות) בקומיקס, שלא לדבר על ההשלמה המושלמת שלהם אחד של השני - המחוספס מול החלקלק, איש היערות מול ההאסלר מהעיר, זה שיעמוד תמיד פנים מול פנים אל מול ההוא שיעדיף להלחם מרחוק (ולהשליך את הקלפים משם), זה שאומר את האמת בצורה הכי כנה שלה מול אמן הלשון החלקה. בגלל זה מאד שמחתי מהחיבור בינהם בוולברין: המקור (למרות שלדעתי הוא פוספס).


אחרי שראיתי את 'המקור' חיכיתי לסרט הבא בסדרה והנה הוא מגיע: X-Men First Class, הראשון בסדרה הזו ללא וולברין שהיה למעשה הכוכב הגדול של הפרנצ'ייז הזה עד עכשיו. אם 'המקור' מביא לנו את הBecoming של וולברין - סיפור הטפרים שלו, המשקעים עם האח, הסיפור המשפחתי - אז הFirst Class אמור להביא את ההקדמה של אקסמן (מה שקוראים פרי-קוול)  ומביא את הסיפור של הקבוצה שלמעשה הקימה את האקסמן.

יש לא מעט שאלות וסימני שאלה מסביב לסרט הזה: איך הם הולכים להתמודד עם המתח בין פרופסור X לבין מגנטו? מתי בזמן הסדרה הזו תמוקם? הרי אמה פרוסט - ותיכף נגיע למי שתגלם אותה - הייתה ילדה בסוף הסרט 'המקור', וכאן היא כבר אישה צעירה, לא בטוח שזה עומד במבחן הזמן וגם אם זה עומד - איפה סייקלופס (שברח יחד איתה)? האם הם יתמודדו עם הנושא של המוות של אחותה?
בנוגע למי שתגלם את אמה פרוסט - הנה, הגענו - תגלם אותה ג'נוארי ג'ונס, בטי דרייפר ממד-מן (יכול להיות שהיא התבלבלה בקאסט?) ומושא חלומותיו הרטובים כפי שהובאו לנו (ביותר מדי מילים, אני חייב לציין) של שי גולדן. למעט התפקיד של בטי דרייפר ג'ונס זכורה לנו מ... טוב, משום מקום. ויהיה מעניין לראות איך היא תעשה את המעבר הזה מעקרת הבית המתוסכלת מהפרברים לסופר-הירו עם עור יהלום (איי שיט יו נוט). אם זה יעבוד, אני מציע לעשות סדרת כלאיים, נקרא לה 'עקרות בית מעופפות'.

בכל מקרה - הנה הטריילר, יצא לפני שבוע בדיוק. נקווה שהסרט יהיה מוצלח (בניגוד לX3, שהיה נוראי וארוך כמעט במידה שווה).

תהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה