יום שלישי, 21 ביוני 2011

משחקים בנדמה לי - דראפט התרחבות



בעוד יומיים יערך הדראפט האמיתי בליגת הNBA, כיוון שאין לי באמת מושג בכדורסל מכללות ואני מכיר מעט מאד את האירופאים שמועמדים לדראפט, אין לי כל כך מה לכתוב עליו. במקום, החלטתי לחשוב על אקספנשן דראפט - דראפט התרחבות - שקורה מתי שקבוצה חדשה מצטרפת לליגה.

חוקי הדראפט הם די פשוטים: לכל קבוצה קיימת בליגה יש את הזכות להגן של 8 שחקנים לבחירתה (רק שחקנים תחת חוזה, שחקנים שמסיימים חוזה לא נחשבים במניין השחקנים עליהם היא מגינה). לקבוצה החדשה מותר לבחור כל אחד ממי שנשאר פנוי. הקבוצה חייבת לעמוד ברף המינימום של השכר (בערך 30 מיליון) כשכל שחקן שומר על החוזה הקיים שלו. בנוסף, תקרת השכר על קבוצה חדשה היא נמוכה יותר מאשר לקבוצות קיימות. 

הקמתי קבוצה וירטואלית - הנוואדה פרטס (החמוסים של נוואדה) ויצאתי לדרך:

אטלנטה הוקס:
על מי היא מגינה? ג'ו ג'ונסון (היא חייבת. היא מתה להפטר ממנו, אבל להעמיד אותו לדראפט התרחבות פחות משנה אחרי שהיא החתימה אותו על חוזה עתק זו הודאה בטעות שהיא לא יכולה להרשות לעצמה), קירק היינריך, ג'וש סמית', אל הורפורד, ג'ף טיג, זאזא פצ'וליה.
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט? מארווין וויליאמס. אמנם מדובר על שחקן רוטציה חשוב, אבל בעלות של 7.5 מיליון לעונה הוא גבולי מבחינת השווי שלו, במיוחד כשזוכרים שיש לו עוד שלוש שנים בחוזה.

בוסטון סלטיקס
על מי היא מגינה? גארנט-פירס-אלן-רונדו. ג'ף גרין. השאר (למעט ג'רמיין אוניל שנגיע אליו בסעיף הבא) מסיימים חוזה.
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: ע"ע השורה הקודמת. ג'רמיין אוניל לא עמד בציפיות של בוסטון ויכול להיות שהסלטיקס יישמחו להפטר מהשכר שלו. גם העובדה שהחוזה שלו נגמר יכול להיות פיתוי טוב.

שארלוט בובקאטס
על מי היא מגינה? טיירוס תומאס, דסנגה דיופ, די.ג'יי אוגוסטין, שון ליווינגסטון, אדוארדו נאחרה, ג'ראלד הנדרסון, די.ג'יי וייט, 
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: סטיבן ג'קסון ובוריס דיאו. הבובקאטס כבר עשו ניסיונות להפטר משניהם (במיוחד מדיאו) כי הם לא מתאימים לתהליך הבניה מחדש שהקבוצה עוברת. הם יוציאו אותם לשוק ויתפללו שיקחו אותם.

שיקאגו בולס:
על מי היא מגינה? רוז, דאנג, בוזר, נואה, קורבר, גיבסון, ווטסון, אשיק,. סוף סוף הגענו לקבוצה שמגינה על שמונה שחקנים!
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: רוני ברואר. אמנם לא מדובר על כוכב אבל הוא בהחלט יכול להיות אופציה מעניינת לקבוצה שמנסה לבנות את עצמה ורוצה שחקנים שיביאו שקט לארגון.

קליבלנד קאבס:
על מי היא מגינה? בובי גיבסון, ראמון סשנס, אנדרסון ורז'או, ג'יי ג'יי היקסון, כריסטיאן איינגה, סמוארדו סמואלס (מי?!) סמיח ארדן (אה...), מני האריס (שיהיה. עוד אחד לאוסף)
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: אנטואן ג'יימיסון ובארון דיוויס. למעשה יכול להיות שהיא תחליט לשמור בעצמה על ג'יימיסון ולהעביר את החוזה הנגמר שלו מתישהו במהלך העונה ואז מני האריס או סמוארדו סמואלס יתפנו. בהנחה שזה ג'יימסון ודיוויס, מדובר בשני ותיקים שנמצאים על חוזים כבדים (בערך 15 מיליון כ"א) שכמו ג'קסון ודיאו לא כ"כ מתאימים לקבוצה חדשה.

דאלאס מאבריקס:
על מי היא מגינה? נוביצקי, טרי, קיד, מאריון, בובואה, מאנימי. המזל של דאלאס זה שצ'אנדלר, באטלר ובראה מסיימים חוזה, אחרת היא הייתה מוכרחה לוותר על אחד השחקנים האלו.
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: ברנדן היווד הוא קצת כמו מארווין וויליאמס - שחקן רוטציה חשוב, אבל שאף אחד לא יבכה אם הוא ילך. הפנינה האמיתית שיכולה לצאת מדאלאס הוא קורי ברואר, שחקן שפרח במינסוטה לפני שנתיים ואז טבע בתוך הרוטציה בעמדות 2-3 ועבר לניקס ואח"כ לדאלאס. בהחלט אופציה מעניינת לקבוצה צעירה (וגם שחקן מלהיב מאד). כמו ג'ראלד וואלאס שהיה הבורג המרכזי בבובקאטס מיום הקמתם, ככה גם ברואר יכול להיות עבור החמוסים.

דנבר נאגטס:
על מי היא מגינה? ננה, פלטון, הבירדמאן (חשוב לאוהדים), גאלינרי, מוזגוב, לאוסון, וילסון צ'אנדלר וארון אפללו. שוב הגענו לשמיניה.
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: אל הארינגטון. אמנם חתום על חוזה ארוך טווח אבל כבר שחקן מוכח בליגה (למרות שלא ילד). קוסטיה קופוס הוא שחקן גבוה שעדיין לא הצליח לממש את הפוטנציאל בשום מקום אליו הגיע אבל יכול למשוך עניין.

דטרויט פיסטונס:
על מי היא מגינה? ג'ייסון מאקסייל, בן גורדון, צ'ארלי וילנואבה, ויל ביינום, רודני סטאקי, גרג מונרו, בן וואלאס, אוסטין דיי
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: ריפ המילטון. הרומן בין הצדדים צפוי להסתיים בקיץ בצורה כזו או אחרת, והאפשרות להפטר ממנו מבלי להיות צריכים 'להקנס' בבחירת דראפט או בקבלת חוזה גרוע אחר יכולה לקסום לפיסטונס. המילטון לא יהיה מרוצה אם קבוצת התרחבות תבחר אותו, אבל אין לו באמת סיי בעניין.

גולדן סטייט:
על מי היא מגינה? מונטה אליס, דיוויד לי, דורל רייט, אודו, קארי, אמונדסון וג'רמי לין.
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: אנדריס ביידרינס. היה פצוע הרבה יותר מדי ועם חוזה שנמשך עוד שלוש שנים על 9 מיליון דולר לעונה. לא בדיוק החומר שימשוך קבוצת התרחבות, אבל שחקן עם פוטנציאל שיוכל לעניין את הקבוצה.

יוסטון רוקטס:
על מי היא מגינה? קווין מארטין, לואיס סקולה, קייל לאורי, האשים ת'אביט, בראד מילר, פטריק פאטרסון, צ'ייס באדינגר, גוראן דראגיץ'.
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: או, סוף סוף אפשר לעבוד עם משהו. טרנס וויליאמס הראה כשרון התקפי יוצא דופן בניו ג'רזי, אבל גם ראש דפוק. ג'ורדן היל התחיל להראות פוטנציאל ביוסטון (למעשה יכול להיות שהיא תבחר להגן עליו ולא על ת'אביט) אבל צריך הרבה ליטוש וקורטני לי היה מצוין באורלנדו, מאכזב בניו ג'רזי, שוב הראה ניצוצות ביוסטון אבל השם שלו ריחף בשמועות טריידים כל העונה.

אינדיאנה פייסרס:
על מי היא מגינה? דני גריינג'ר, דאנתיי ג'ונס, פול ג'ורג', טיילר הנסברו, רוי היברט (לא אוהבים אותו שם, אבל הוא מוערך מדי כדי לוותר עליו בלי תמורה), דארן קוליסון, אי.ג'יי פרייס.
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: כקוריוז נזכיר כאן את ג'יימס פוזי שיגיד 'אני זקן מדי לחרא הזה' ויפרוש אם הוא הולך לקבוצת התרחבות. כפוטנציאל אפשר להזכיר את ברנדון ראש - שחקן עם הרבה פוטנציאל שלא קיבל הרבה סימפטיה או הזדמנויות מהפייסרס.

לוס אנג'לס קליפרס:
על מי היא מגינה? כריס קיימן, מו וויליאמס, בלייק גריפין (מפתיע), אריק גורדון, רנדי פוי, אריק בלדסו, אל-פארוק אמינו, ריאן גומז
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: בהתחלה חשבתי שג'ורדן תחת חוזה, ואז ריאן גומז היה יכול להיות אופציה לא רעה. אבל ג'ורדן לא תחת חוזה, ככה שהשם הכי מעניין שהיא מוציאה לשוק הוא ג'מאריו מון שהרשים מאד בעונת הרוקי ומאז די נעלם מהמפה.

לוס אנג'לס לייקרס:
על מי היא מגינה? ברייאנט-פאו-אודום-ביינום-ארטסט-פישר. אליהם היא מוסיפה את שאנון בראון.
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: בהנחה שאף אחד לא ייגע בלוק וולטון יש כאן שני שמות מעניינים: הראשון - סטיב בלייק, שלא עמד בציפיות של הלייקרס ולא הסתדר כל כך עם התקפת המשולש. לא עושה רושם שהוא בתוכניות גם של המאמן החדש מייק בראון. השני הוא דריק קארקטר שהוא סנטר-פורוורד נמוך ומסיבי, לא קיבל הזדמנויות וסביר להניח שלא נמצא בתוכניות גם לעונה הבאה. בהחלט פוטנציאל מעניין.

ממפיס גריזליס
על מי היא מגינה? גיי, ארתור, קונלי, אלן, מאיו, ואסקז, סם יאנג, קסאוויר הנרי
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: אם לא הפלייאוף האחרון, או.ג'יי מאיו היה מופיע ברשימה הזו והוא היה יכול להיות אבן הפינה של המועדון החדש. השם היחיד שנשאר ברשימת השחקנים החתומים לשנה הבאה הוא ישמעל (איש) סמית', שדווקא הראה פוטנציאל כרכז מחליף ביוסטון ועבר כחלק מהטרייד על שיין באטיה. 

מיאמי היט
על מי היא מגינה? לברון-וייד-בוש מן הסתם, גם מייק מילר, האסלם, ג'ואל אנתו'ני, אדי האוס וזידרונאס אילגאוסקס. מאריו צ'אלמרס מסיים חוזה ולכן לא ברשימה.
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: אפילו לא אחד. אלא אם פטריק בברלי מעניין מישהו.

מילווקי באקס
על מי היא מגינה? בוגוט, מאגטי, סאלמונס, גודן, ג'נינגס, דלפינו, איליאסובה, לארי סאנדרס
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: ג'ון ברוקמן זכור לנו לטובה כזה שנבחר עם כספי לקינגס. הוא עבר שנה שעברה למילווקי ולא קיבל הזדמנות. שחקן אחר מעניין הוא כריס דגלאס רוברטס (CDR) שהגיע מניו ג'רזי וטבע ברוטציה העמוקה מדי בעמדות 2-3 של הבאקס.

מינסוטה טימברוולבס
על מי היא מגינה? ביזלי, לאב, מיליצ'יץ', פקוביץ', רידנאור, ווס ג'ונסון, אנתוני ראנדולף, ויין אלינגטון
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: ריקי רוביו עדיין לא תחת חוזה, ככה שהוא לא נחשב בשמיניה. שלושה שמות מעניינים יכולים לצאת לנו ממינסוטה: אנתוני טוליבר שנתן עונה טובה בגולדן סטייט ועבר למינסוטה, ג'וני פלין - הרכז שנזרק מהחמישיה עקב הגעתו של רוביו שהראה הרבה פוטנציאל במעט הזמן שלא היה פצוע ומארטל וובסטר שעקב פציעות לא הצליח למצוא את עצמו ברוטציה של מיני. 

ניו ג'רזי נטס
על מי היא מגינה? דרון וויליאמס, ברוק לופז, אנתוני מורו, ג'ורדן פארמר, סנדיאטה גיינס
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: יוהאן פטרו הוא שם. לא בטוח שהוא מעניין. טראוויס אאוטלו הוא שחקן לא רע, אבל עם 21 מיליון ב-3 השנים הקרובות לא סביר שיתקרבו אליו (מקרה מארווין וויליאמס), ברנדן רייט הוא עוד אחד מאלו שמעולם לא הצליחו לממש את הפוטנציאל שלהם, למרות שממש רצו.

ניו אורלינס הורנטס
על מי היא מגינה? כריס פול, אמקה אוקפור, דיוויד ווסט, טרבור אריזה, ג'ארט ג'ק, מארקו בלינלי, ג'ייסון סמית' וארון גריי
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: השם היחיד שהיא מוציאה לדראפט (ויסלח לי קווינסו פונדקסטר) הוא של דיוויד אנדרסן. אם הוא לא יחליט לחזור לאירופה הוא יכול להיות הזדמנות מעניינת מאד לקבוצה החדשה.

ניו יורק ניקס
על מי היא מגינה? כרמלו-בילאפס-אמארה, רוני טוריאף, לאנדרי פילדס, טוני דגלאס, ביל ווקר, אנדי ראוטינס
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: השחקן האחרון שחתום בניקס הוא רנאלדו באלקמן, שלא ממש קיבל הזדמנות או הוכיח את עצמו בקריירה של 5 שנים בNBA (ויזכר בעיקר בתור אחד שג'ורג' קארל הכתיר אותו בתור השחקן הכי טיפש שהוא אימן אי פעם - וזה בא ממישהו שאימן את שון קמפ). הוא דווקא יכול להיות אנרג'ייזר לא רע, ודווקא מתאים לקבוצת אקספנשן. גם החוזה שלו - מיליון וחצי לשנתיים - לא משהו שירתיע מלהתקרב אליו.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר
על מי היא מגינה? ניק קוליסון, פרקינס, דוראנט, ווסטברוק, איבאקה, הארדן, ספולושה, אריק מיינור
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: נייט רובינסון שייט בין הניקס, לבוסטון ואז עבר לאוקלהומה סיטי בטרייק של פרקינס-גרין. קול אולדריץ' הוא גבוה שצריך עוד הרבה עבודה אבל הוא עוד צעיר ויכול לתרום בעתיד (נבחר סה"כ ב-2010).

אורלנדו מג'יק
על מי היא מגינה? הווארד, ארינאס, טורקוגלו, רדיק, נלסון, באס, דוהון, ריאן אנדרסון
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: בעיקר ארל קלארק, מדובר על פורוורד שיכול לשחק בעמדות 3 ו-4, אתלטי מאד, הגיע מפיניקס בטרייד שהחליף בין קארטר לג'יי ריץ', וגם לו יש עוד לאן לגדול. השם השני הוא קווינטין ריצ'ארדסון שלמרות שחתם על חוזה ארוך טווח באורלנדו לא יבכה אם הוא ייפרד מהם. הוא אמנם על חוזה נמוך, אבל הוא לא נראה בראש הרשימה של קבוצת אקספנשן.

פילדלפיה 76
על מי היא מגינה? אנדריי איגואדלה (שלמרות שסיים את דרכו בפילי הם ירצו עבורו תמורה), לואיס וויליאמס, טרנר, הווז, יאנג, ספייטס, הולידיי, ג'ודי מיקס.
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: שמתם לב לשם חסר ברשימה? אלטון בראנד. פילי תוציא אותו רק בגלל שהיא מתה להפטר מהחוזה המופרך שנתנה לו שעולה לה 35 מיליון דולר לשנתיים הקרובות. גם נוצ'יוני - שהגיע בטרייד עם סקרמנטו עבור דלמברט - יהיה על השולחן, במקרה שלו מדובר בחוזה לשנתיים על 14 מיליון דולר, עם אופציית קבוצה על השנה השניה. 

פיניקס סאנס
על מי היא מגינה? סטיב נאש, מארצין גורטאט, צ'אנינג פריי, האקים ווריק, ג'ראד דאדלי, ארון ברוקס, רובין לופז
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: קודם כל וינס קארטר. השמועות האחרונות טוענות שפיניקס יסיימו את החוזה שלו (יש להם אפשרות לשלם לו 4 מיליון דולר ולהשתחרר מהחוזה שלו) אבל אם הם יצליחו להמנע גם מ-4 המיליון האלה הם ישמחו. שחקן נוסף שיוצא לשוק הוא ג'וש צ'ילדרס שהוחתם שנה שעברה ולא הוכיח עצמו או הצדיק את המשכורת שמשולמת לו.

פורטלנד בלייזרס
על מי היא מגינה? למרקוס אלדריג', ג'ראלד וואלאס, מרכוס קמבי, ווסלי מת'יוז, לוק באביט, רודי פרננדז, ניקולאס באטום, גרג אודן
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: ברנדון רוי הוא השם הגדול ביותר בדראפט הזה נקודה. פורטלנד מנסה לשכנע אותו לפרוש ובהחלט יכול להיות שזה מה שהוא יעשה. אם תבוא קבוצה שתסכים לקחת אותו על הסיכון הבריאותי הגדול ולשלם לו את המשכורת - הם ישמחו מאד. השם השני הוא של אנדרה מילר, שפורטלנד מנסים להפטר ממנו ולדעתי לא אכפת להם לתת אותו גם בחינם. 

סקרמנטו קינגס
על מי היא מגינה? בנו אודריך, סיסקו גארסיה, טייריק אוונס, דמרקוס קאזינס, ג'ייסון תומפסון, דונטה גרין, פו ג'טר, עמרי כספי
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: אפילו לא אחד. חסן וייטסייד וג'רמיין טיילור הם לא שמות שיעניינו אף אחד.

סן אנטוניו ספרס
על מי היא מגינה? דאנקן, ג'ינובילי, פארקר, ג'פרסון, בלייר, בונר, ג'ורג' היל, גארי ניל
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: אם טיאגו ספליטר תחת חוזה אז היא סביר להניח תוותר על בונר, והוא יכול להיות אופציה חביבה בתור שחקן פנים. ג'יימס אנדרסון הראה פוטנציאל, אבל סביר להניח שהוא לא יהיה בתוכניות של הקבוצה שלנו.

טורונטו ראפטורס
על מי היא מגינה? ברניאני, אמיר ג'ונסון, קלייז'ה, דרוזאן, ביילס, אד דיוויס, ג'יימס ג'ונסון
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: סביר להניח שהם ינסו להפטר מהחוזה הגדול של קלדרון. אופציה אחרת - שגם יכולה לעניין - היא לנארדו בארבוסה. הוא אמנם פוזל לכיוון חזרה לברזיל, אבל יכול להיות שמעבר לנוואדה - לפחות לשנה אחת - ישכנע אותו להשאר.

יוטה ג'אז
על מי היא מגינה? דרק פייבורס, דווין האריס, פול מילסאפ, אל ג'פרסון, סי.ג'יי מיילס, לזאר הייוורד, ראג'ה בל
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: ממו אוקור. לא ברור עדיין מה מצבו, והעובדה שהוא מחזיק בחוזה לשנה אחת אחרונה יכול להיות טרייד בייט טוב מבחינת יוטה, אבל אם תהיה להם להפטר ממנו על החוזה שלו הם ילכו עליה.

וושינגטון וויזארדס
על מי היא מגינה? וול, יאנג, מקגי, בלאטש, בוקר, קרופורד, סראפין.
שמות מעניינים שהיא מוציאה לדראפט: ראשארד לואיס. לא שהיא חושבת שמישהו ייקח אותו, אבל תמיד אפשר לקוות, לא?

אז עכשיו, אחרי כל הבלאגן שבו ראינו מי נמצא בשוק ומה האופציות שלנו נתפנה להרכבת הקבוצה. נסיון העבר מראה שניסיון להגיע לתוצאות קצרות-מועד (כלומר לקיחת וטרנים וניסיון להרכיב איזה קבוצת ביניים) לא הולכת טוב. לכן ננסה ללכת על הימור על כשרונות צעירים ובניה איטית באמצעות דראפט ואולי בהמשך החתמת שחקן חופשי או שניים.

סגל הקבוצה שלי צריך לכלול סה"כ 13 איש, אני ארצה שני שחקנים בכל עמדה (פוינט גארד, שוטינג גארד, סמול פורוורד, פאוור פורוורד וסנטר) ועוד שלושה שחקנים שיעזרו לי להשלים את הרוטציה. עשיתי ניפוי ראשוני לשחקנים כדי להשאיר 5 אופציות מכל עמדה.

רכזים:
סטיב בלייק, ישמעל סמית', ג'וני פלין, אנדרה מילר ולנארדו בארבוסה. מבין האופציות הכי מוצא חן בעיני ג'וני פלין. הוא עוד צעיר, תהיה לו הזדמנות להתקדם ותחת המאמן הנכון הוא גם יכול לפרוח. בתור מחליף אני בוחר את סטיב בלייק, רכז ותיק ואמין שיוכל להיות גם דמות מנהיג בחדר ההלבשה. ישמעל סמית' נפל בניפוי האחרון.

שוטינג גארדים:
החמישיה שלי כאן כוללת את CDR, נייט רובינסון, קורטני לי, ברנדון ראש ורוני ברואר. אני בוחר את קורטני לי שהציג יכולת יפה מאד באורלנדו ויקבל הזדמנות לפרוח כאן, ואת CDR שיעלה מהספסל ויוכל לעשות נזק. השניים גם מכירים אחד את השני מימי ניו ג'רזי והם ישתפו פעולה לא רע.

סמול פורוורדים:
החמישיה שלי פה כוללת את מארווין וויליאמס, קורי ברואר, טרנס וויליאמס, מארטל וובסטר וארל קלארק. לא הסתרתי את זה גם קודם שאני מאד אוהב את קורי ברואר ומבחינתי הוא הסמול הפותח שלי. כמחליף אני מהמר על טרנס וויליאמס שיקבל יותר קרדיט ובשאיפה גם יחזיר. 

פאוור פורוורדים:
החמישיה שלי כאן כוללת את בוריס דיאו, אל הארינגטון, ג'ון ברוקמן, ג'ורדן היל ורנאלדו באלקמן. מכאן אני בוחר את בוריס דיאו שיחזור לתפקד כפוינט-פורוורד וכנראה גם יוכל לתרום מהניסיון שלו ואת ג'ון ברוקמן שהוא פאוור מחליף אולטימטיבי - נלחם, ריבאונדר ועושה הרבה עבודה שחורה.

סנטרים:
למעשה כאן יש לי רק חמש אופציות: ברנדן היווד, קוסטה קופוס, ג'רמיין אוניל, קול אולדריץ', ואנדריס ביידרינס. בחירה לא פשוטה, בעיקר בגלל שהרמה הכללית כאן ירודה. אני אלך על פוטנציאל ואעדיף את קוסטה קופוס ואת קול אולדריץ'.

השלמות:
נשארתי עם שלושה שחקנים לבחור. קודם כל ברור שצריך לעבות את עמדות הפנים ולכן הבחירה הראשונה שלי היא ג'ורדן היל שיכול לשחק גם בעמדת הסנטר ולתרום משם. אח"כ אני ארצה לבטח את עצמי מפני פציעות בעמדות 1-2 ולהוסיף כוח אש ולכן נוסיף לקבוצה את נייט רובינסון בתור גארד חמישי. לבסוף נוסיף עוד שחקן לעמדות הפורוורד וניקח את ארל קלארק שיוסיף לחימה וקצת אש לקבוצה.

עכשיו נשאר רק לראות את התמונה הסופית של הקבוצה:
חמישיה: ג'וני פלין, קורטני לי, קורי ברואר, בוריס דיאו, קוסטה קופוס (או ג'ורדן היל)
ספסל: סטיב בלייק, נייט רובינסון, כריס דגלאס רוברטס, טרנס וויליאמס, ארל קלארק, ג'ון ברוקמן, גו'רדן היל (קוסטה קופוס), קול אולדריץ'.

אני לא מצפה ליותר מ-20 נצחונות בשנה הראשונה, אבל עם בחירות דראפט נכונות - יכול לצמוח כאן משהו מעניין תוך שנתיים-שלוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה