יום שבת, 2 ביולי 2011

אני מנסה משהו חדש

 ביום שני, כאמור, עולה התוכנית הראשונה של 'קולות מהפרקט' ברדיו מד-מן FM. כמו שאולי כבר הבנתם - אני לא אהיה פיזית באולפן ביום שני (מה קרה? צה"ל קרא.) ולכן ערכתי איזשהו סט של שעה שישודר השבוע.

עכשיו - נכון שכבר היו כאן כמה סטים שערכתי, אבל הם פלייליסטים יו-טיוביים. במקרה הזה מדובר על ממש רצף של שעה עם ניסיונות למיקסים וכו'. אממה? אני מתחיל, מה שהופך את הניסיונות שלי למשהו שצריך להתאמן עליו. בינתיים די מגניב אותי לשחק עם התוכנה הזו, אז אם בא לכם להוריד ולשמוע את הניסיונות שלי (ועל הדרך להינות מהשירים) יאללה - לכו על זה.

מכיוון שמדובר בעניינים רגישים של זכויות יוצרים וכד' חשוב לי להדגיש שאין לי שום זכות על שום שיר מהמצאי כאן, והסט כולו יורד אם אחד או יותר מהאמנים יבקשו להוריד אותו עקב פגיעה בזכויות היוצרים\קניין רוחני וכו'. כל מטרת הבלוג הזה היא לקדם את ההיפ-הופ (ובעיקר ההיפ-הופ הישראלי) ולא ההיפך.

אפשר להוריד את הקובץ כאן

רשימת השירים:
1. בוקה, נצ'י נץ' וסול ג'יי - Israeli Hip Hop Airlines
2. טיאובי - On To Da
3. סקיי - סיסי
4. קותימאן - thru jerusalem
5. אורטגה - רוצה יותר
6. תכ'לס ונצ'י נץ' - פאוז
7. סיירן - Only Girl
8. לין מנואל מירנדה - פריסטייל מHardly Working
9. טוקבק - אומנות
10. ליל' ויין - A millie (live at MTV)
11. ניל פטריק האריס - מסיום טקסי הטוני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה