יום ראשון, 15 בינואר 2012

מומי לוי חוזר (?)




אם כן מדובר באחד הדברים הכי טובים ששמעתי בתקופה האחרונה. 



בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו הוא רשם: דף האומן שלי בפייסבוק נפתח בפוסט הבא ובנתיים: לפני כמה חודשים נתבקשתי לעשות עיבוד קולי לחבר לשיר הזה. החלטתי לנסות לעשות לזה גרסה משלי. זה ישב ככה (כמו הרבה דברים אחרים) "במגירה" . אחרי לחצים של חברים החלטתי לזרום ולשתף אתכם , מקווה שתאהבו ולכל השואלים בקרוב שלושה שירים חדשים שלי האחד לרדיו, השני למועדונים והשלישי שיתוף פעולה - שתהיה שבת שלום והללויה!! אנא שתפו הגיב והפיצו.


מעבר להיותו אחד האנשים הטובים (במובן הכי פשוט של המילה) מדובר בווקאליסט אדיר ומלא נשמה. כל הביקורת הטכנית שהייתה לי (והייתה לי) על השיר הזה פשוט לא רלוונטית כשנותנים לקול שלו ולנשמה שלו לחלחל אליך בדיוק למקום שאליו הוא התכוון להגיע. 


אז לכו, תקשיבו, תורידו את הביצוע, תעשו לייק בפייסבוק ובעיקר תספרו לו כמה שאתם אוהבים אותו, כי זה מה שיחזיר אותו לפעילות. זמר אדיר. ענק שפשוט חסר לי יותר מדי בנוף המשמים שהוא המוזיקה הישראלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה