יום שלישי, 24 בינואר 2012

קליפ חדש לשיטי-סיטי - הפועל עכו



אני לא בנאדם של כדורגל. ברצינות. מאז שבכיתה ד' עברתי לשחק כדורסל עליתי רק עוד פעם אחת על מגרש הכדורגל, זה היה בכיתה ז' ונגמר בשוער שמסר לי את הכדור שתפסתי ביד. בתוך הרחבה של הקבוצה שלי. 
גם לצפות בטלוויזיה בכדורגל אני לא אוהב. וגם לא את שירי האוהדים (שמתם לב שבבלוג הזה אין מזרחית, נכון?) למעט איזו יציאה משעשעת של איזי מלפני שנתיים נדמה לי למכבי תל אביב. ועכשיו מגיע השיר הזה, של שיטי סיטי, על הפועל עכו ועפתי על השיט הזה לגמרי. פול אנרגיות, מתאים לגישת ה'יאללה בלאגן' של הכדורגל ולא לוקח את עצמו ברצינות מדי - כמו שהכדורגל הישראלי צריך, אבל לא עושה. בקרוב באיצטדיון הקרוב לביתכם


במאי ומפיק : יון "קור" ורגליס
צילום ועריכה : פשה קולקוב
צילום נוסף : יואב פיצ'רבסק'י
עוזר צלם : סאני פריל
צילום סטילס : איליה רבינוביץ'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה