יום שלישי, 24 בינואר 2012

חודש עד לאולסטאר... קצת בחירות - נבחרת המערב

אז אחרי שבחרנו את נבחרת המזרח הגיע הזמן לעבור לנבחרת המערב ולהוציא את - כמו שחברה שלי אומרת - the bestest in the westest
כמו הבאנקרים מהמזרח, גם למערב יש באנקרים, אלו שייבחרו לא משנה מה קורה. במערב אנחנו מדברים קודם כל על קובי בראיינט. אחריו מגיעים קווין דוראנט, דירק נוביצקי וכנראה שגם כריס פול ובלייק גריפין.

הקבוצות המובילות במערב הן הקליפרס, דנבר, אוקלהומה סיטי וממפיס. מהקליפרס כבר יש לנו שני נבחרים, ושווה להזכיר גם את דיאנדרה ג'ורדן שהופך למפלצת תוך כדי העונה, מהת'אנדר יש לנו את דוראנט ונצרף אליו גם את הטים-מייט ראסל ווסטברוק שיש לו מניות כמעט-שוות בהצלחה של OKC ובמקום הראשון שלה במערב נכון לכתיבת שורות אלו. מדנבר נכניס להופעת בכורה באולסטאר את דנילו גאלינארי שעם מקום שני במערב גורם לאנשים בדנבר לשאול 'כרמלו מי?', ומממפיס ששנה שעברה הכניסו פורוורד אחד (ראנדולף) בעוד שהשני פצוע (רודי גיי) נכניס פורוורד אחד (גיי) בעוד שהשני פצוע (ראנדולף)
קבוצה מפתיעה נוספת היא יוטה, ובראשה אל ג'פרסון, שחוזר להיראות כמו אולסטאר ראוי ומצעיד את הג'אז למקום החמישי במערב כרגע. הפתעות נעימות נוספות הן יוסטון ופורטלנד שעם מאזן זהה כרגע נמצאות במקומות 8-9 במערב, וישלחו לאולסטאר את קייל לאורי - כנראה השחקן המשתפר של העונה - ולמרקוס אלדרידג'. 
למקום האחרון בסגל, אני בוחר את קווין לאב, אחרי התלבטות קשה בינו לבין אנדרו ביינום מהלייקרס. ריקי רוביו - למצפים - יחכה לשנה הבאה. 
במאוכזבים השמות הבולטים הם פאו גאסול (שאולי הוא מאוכזב, אבל הוא גם מאכזב לא פחות), שלישיית הספרס (פשוט לא מספיק ראויים לציון לטעמי ופול מילסאפ, אבל באמת ששני שחקנים מיוטה זה יותר מדי

אז סגל המערב לאולסטאר 2012:
כריס פול, קובי בראיינט, קווין דוראנט, דירק נוביצקי, בלייק גריפין
רודי גיי, דנילו גאלינארי, ראסל ווסטברוק, אל ג'פרסון, למרקוס אלדריג', קייל לאורי וקווין לאב

אז מה דעתכם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה