יום חמישי, 2 בפברואר 2012

המון דברים חדשים (2)

הקצב הגבוה של הריליסים ממשיך, והנה עוד כמה דברים שהצטברו - חלקם פספסתי בתחילת השבוע, וחלקם עלו ביממה האחרונה
קודם כל כהקדמה - אם עדיין לא הורדתם את המיקסטייפ שלי, למה אתם מחכים? והחל מאתמול בלילה יש גם באנדקמפ להנאתכם


נתחיל דווקא מביט בוקס - עוז 'OBEAT' הוא ביטבוקסר לא רע בכלל. קטע נחמד שלו עלה השבוע לרשת ובו הוא עושה ביט בוקסינג בחוץ. אמנם הסאונד לא משהו, אבל סה"כ קטע נחמד מאד.


אני לא סגור מי עומד מאחורי ההרכב 'אורבניישן', אבל מוזיקלית זה לא רע בכלל. מה שכן רע זה הפזמון. גם המיקס לא משהו, אבל אני מאד אוהב את החיות של הכלים בקטע הזה


אתם יודעים מה עוד אני אוהב? את דודו טסה. תומר טי.סי. קינג לקח כאו את 'אני רץ' שלו, שהוא דווקא שיר די מאוס בעיני, ועשה לו קאבר היפ-הופ חביב עם מישהי בשם 'מיס טולולו' (סבבה), אמנם קטע ישן, אבל נחשפתי אליו היום לראשונה. 


נשאר עם המיס טולולו הזו (באמת, מה זה השם המוזר הזה?) ועוד קאבר, דווקא הקלטה ביתית ברמה מאד (מאד) נמוכה, מראה שיש כאן פוטנציאל. אין הרבה קולות נשיים בהיפ-הופ הישראלי, ויהיה מעניין לראות אם היא תצליח להגיע לאנשהו או שזה יתמוסס


וקאבר אחרון להיום - יצא לי לראות פה ושם מישהו בשם 'קרן אור' מגיבה לסטטוסים של חברים שלי בפייסבוק (השם נתפס, מה לעשות. חשבתי שזה בקטע ניו-אייג'י וזה הביא לי את הקריזה), וכשאתמול ראיתי את האודישן שלה לא קישרתי, אבל היום קאשי העלה ביצוע אקפלה שלה ל'לא צריך יותר מדי'. כרגע יש לקטע 66 צפיות, לכמה אתם חושבים שהוא יגיע?
(הביצוע עצמו,אגב, דרמטי מדי לטעמי. אבל ווקאלית היא טובה, אין מה לעשות)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה