יום ראשון, 18 במרץ 2012

מהדורת יום הולדת!

אז היום יום הולדת לי, ב22:00 אתם מוזמנים להגיע ללימה לימה להגיד מזל טוב לי ולחבר'ה מתכל'ס ועכשיו קצת מוזיקה
טיאובי יודע שאני מת עליו כאמסי, אבל על הטראק הזה יחד עם נומי התבאסתי. שניהם שחררו קטעים עדיפים בהרבה והקטע הזה נשמע בעיקר ישן - גם בגלל הביט וגם בגלל הסקילז. הייתי נותן להם להנות מהספק הזה אם השורות האחרונות של טיאובי לא היו מרפררות ל'חלומות שחורים' ולדיס של סקיי - מה שמאה שזה מהתקופה האחרונה.




לעומת זאת בפריסטייל חדש אחר של טיאובי הוא נשמע טוב בהרבה (אני גם מאד אוהב את הביט של נאס ודמיאן מארלי שמתחבר טוב גם לליריקה)




מושיק MBZ ממשיך לעבוד לקראת המיקסטייפ שלו (וכל זה, צריך לזכור, בזמן שהוא בצבא) ומשחרר קטע שמפגיש בין כוורת לפלא התשיעי. מעניין מאד (הורדה חינם)




די.ג'יי אחר ששחרר משהו חדש לרשת הוא די.ג'יי אונלי, מיקס של 15 דקות. אמנם הרוב בתחום המיינסטרים המועדוני, אבל יש כמה דברים יפים לשמוע




אחד הפרוייקטים המעניינים שאמורים לצאת (בשאיפה) בתקופה הקרובה הוא האלבום השני של אקסום. בינתיים זו סנונית ראשונה שמי שמגיע להופעות של הצמד כבר שמע אותה - Pocket full of money




צוות אחר שכבר הוציא שיתופי פעולה מוצלחים הם נצ'י\סול ג'יי\בוקה. נצ'י וסול ג'יי נותנים בדאנהול ובוקה עם ההפקה. לא ברור לי עדיין באיזה מסגרת זה אמור לצאת, אבל אחלה חיבור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה