יום ראשון, 15 באפריל 2012

לא כולם נחו בחג

היו כאלו שעבדו ושחררו חומרים. הנה מדגם של איזה חמישה מתוכם
נתחיל מהשילוב המוזר הזה: אוקטובר - אמן אנדרגראונד שלא כל כך פעיל בתקופה האחרונה - שחרר פתאום שיר עם איזי. לא ממש ברור לי מתי זה הוקלט, אבל זה בטוח מעניין. ביט של זיקיי. המיקס לא משהו, אבל תתגברו, נכון?



נישאר עם זיקיי בתור חוליה מקשרת: כבר קיבלנו מעדי 'קרח' כהן כמה ריליסים בהפקה של הצד האחר (זיקיי וסאיי) ועכשיו יוצא 'הפלא הירוק' (נחשו על מה הוא מדבר). קרח ממשיך להראות רמה גבוהה, למרות שלדעתי דווקא שני השירים הקודמים שלו היו טובים יותר.




אנחנו נשארים עם הסאונד המלוכלך, אבל עוברים מזיקיי וסאיי לצמד מפיקים אחר - לוקמאן ומאד סטיב, אנשי רואו טייפס. הם מוציאים את הדבר ההזוי הזה שנקרא HDP. אתם מוזמנים גם להוריד אותו.




צמד אחרון לפוסט הזה הם טי.או.בי וטאלנט דיספליי, שני הראפרים הישראלים שעובדים בלוס אנג'לס. הפעם הריליס הוא מתוך המיקסטייפ הבא של טאלנט דיספליי (2MinWarning) ויצא - כהרגלם - מוצלח מאד (למרות שאני מודה שאני מעדיף את החומרים האחרונים של טי.או.בי יותר.




אחרון ודי - את דראפט הכרתי רק לאחרונה במסגרת הצמד בעל השם המוזר 'דראפט ובופון' (עצה שלי, חבר'ה תחליפו שם. בחייאת) כאן הוא עושה קאבר לא רע בכלל לדרייק. אלמו על הסאונד (מיקס והקלטה).



פינה חדשה:
נפלו בעריכה - שירים שלא מצאתי להם מקום בפוסט בגלל שאני לא אהבתי אותם ו\או בגלל עומס חומרים, אבל נראים לי ראויים לציון כי בטח חלק מהקוראים ישמעו אותם והפעם בפינה הזו המיקסטייפ של בנובן "חייל בודד" לשמיעה ולהורדה ושיר חדש של אילן בבילון - פעם חייל של סאבלימינל והיום בודד - עם ג'ורדי.

תגובה 1:

  1. וואי HDP בן זונה... מת על הבלוג אחי תמשיך לעדכן..

    השבמחק