יום רביעי, 16 במאי 2012

עידן בן נון - הולך יחף



את עידן יצא לי להכיר במסגרת העבודה בתחנת הרדיו מד מן FM, הוא ואלמוג טבקה היו מפיקי התוכניות ביום שני והתחילו להשתלב בפריסטיילים ועזרו לי להתאקלם. עבר בתוכנית השניה, עידן נתן לי להשמיע בהשמעת בכורה את הקטע 'מפטר אותך'  ובהמשך השנה יצאו עוד כל מיני קטעים שלו. עכשיו יוצא האלבום שלו 'הולך יחף' אבל אתם לא תוכלו לשמוע את הקטעים האלה שם, למה? ככה:

האלבום הולך יחף הוקלט כבר לפני 3-4 שנים, כשעידן היה בן 21. רוב השירים, הוא מעיד, נכתבו כבר שהוא היה בן 20, וזה ניכר בטקסטים. האלבום נקרא 'הולך יחף' בהשראת המשפט הייתי עצוב כשלא היו לי נעליים עד שראיתי בנאדם בלי רגליים. 
לא מדובר באלבום היפ-הופ (למרות הראפ של עידן) אלא בכיוון מוזיקלי שמביט יותר לאיזורי הרוק והנו-מטאל (משהו בנוסח סינרגיה של 'חום יולי אוגוסט' רק פחות נדוש ועם ראפ יותר טוב) כל הכלים באלבום מנוגנים לייב, כשעל ההפקה נמצא ניצן קייקוב ובין הנגנים נמצאים אדם פרי (הקלידן של היהודים), יונתן פריג' (הגיטריסט של מירי מסיקה), איתמר מאירי (הגיטריסט של ריטה וריקי גל) ואיתן רז (לשעבר המתופף של סינרגיה והיום עם ריטה).




מה מוביל ראפר ללכת דווקא לכיווני רוק ועוד באלבום בכורה? עידן אומר ש"הלכתי על רוק כי זה אתגר אותי, ניסיתי לצאת מאיזור הנוחות שלי. האלבום הזה משקף שני דברים בעיניי - עבודה קשה ואבסולוטיות, ואני מקווה שזה ישקף את מה שאני יעשה בעתיד. מבחינה מוזיקלית הבנתי שהבסיס שלי זה היפ-הופ אז בפרוייקט הבא קודם כל אני הולך למקום שגרם לי להתחיל לעשות את זה ואני שומר על ראש פתוח"

הכי חשוב - את האלבום אפשר להשיג במד מן (תחנה מרכזית ת"א) ולפי עידן (שמפיץ את האלבום עצמאית) בקרוב במקומות נוספים. אתם תוכלו גם לשמוע אותו מופיע בשבוע הבא בערב המייק צ'ק יחד עם אלמו (אלמוג) בלבונטין 7.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה