יום ראשון, 10 ביוני 2012

וואו, אשכרה עבר שבוע?

לא עלה פוסט השבוע, לא יודע איך זה קרה. הייתי עסוק במלא דברים ופשוט התפספס לי בין האצבעות. אני מקווה להעלות היום 2-3 פוסטים בנושאים שונים, נתחיל מזה.
קודם כל, עדכון: בשבוע-שבוע וחצי הקרובים אתם תקבלו את 'חלון פתוח'. יש עוד דברים קטנים לסיים ולתקן (אני כבר שבועיים בשלב שאפשר לקרוא לו פיין טיונינג) ולסגור סופית את העטיפה, אבל בכללי - זה מוכן. 16 שירים, אינטרו, שני קטעי בונוס. די מגניב. עם יד על הלב - מרוצה מהתוצאה. אם אתם רוצים לשמוע עוד קצת אתם יכולים לשמוע אותי הערב ב19:00 ב'איזור התעשייה' ברדיו קול רמלה.

עכשיו כשסיימנו את מסע האגו-טריפינג, בואו נשמע קצת מוזיקה חדשה. 

החבר'ה מדאבל קאסט (שיהיו על 'חלון פתוח', אגב) מבטיחים לנו שהקופסא תגיע. הם מעולים, החבר'ה האלה, ואני עף על הדברים החדשים שהם עושים. איך דוד אומר שם? סאייאן סופה עם פיצ'ר מפיזדה? כן, משהו כזה. רק 10 שנים קדימה.

קליפ לא רע, אגב, בניהול לנדה-פז הפקות קליפים בהיפ-הופ הישראלי בע"מ.

פיט ו-LA (ליאור אברמוב) מוציאים שיר חדש בשם 'הקיץ הגיע' (אבחנה דקה). זה לא היפ-הופ, אבל זה לא פחות היפ-הופ מכל מה שאיזי עושה בתקופה האחרונה, ובהחלט יש לזה פוטנציאל להיטי, גם אם לי זה נשמע באוזן בעיקר רעש.




וזה כן היפ-הופ. סגול 59 ושי 360, שניים שנמצאים כאן באמת מאז ההתחלה, מוציאים שיר ראשון משותף, עם אווירה ניו יורקית לחלוטין, יופי של קטע, מאד קליל לשמיעה, בלי להתפשר על האיכות שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה