יום ראשון, 6 בפברואר 2011

טופ סלקשן - מי נבחרי העונה שלי של הNBA (סיכום ביניים) - תארים קבוצתיים



עברנו בערך 60% מהעונה (50 משחקים, פלוס מינוס) ואפשר להתחיל לבחור את המצטיינים, המאכזבים וכל שאר שמות התואר שאוהבים לקשור לשחקני NBA. כמובן שהכל עוד יכול להשתנות ואף אחד לא מבטיח שהתמונה היום היא מה שתהיה בסוף העונה, אבל ללא ספק אפשר לראות מגמות. אז בלי שטויות נוספות - בואו נצא לדרך:


חמישיות העונה:
גארדים:  המועמדים הראשיים הם דרק רוז, כריס פול, ראסל ווסטברוק, דרון וויליאמס, ראג'ון רונדו, קובי בראיינט, מאנו ג'ינובילי ודוויין וייד. מהשמינייה הזו, איזה שישה שלא תבחרו ואיך שלא תחלקו - לא תטעו. רוז, וויליאמס וקובי לטעמי הם הנעולים בפנים. מאנו ו-ווסטברוק מיד אחר כך, רונדו ו-וייד מתחרים על העמדה האחרונה. פול נפל בניפוי הראשוני ואני צריך ללכת כאן עם וייד, למרות המספרים המדהימים של רונדו והמנהיגות המשופרת שהוא מציג העונה. אין כאן הפרדה לפוינט גארדים ושוטינג גארדים, אבל במקרה יצא לי שלושה ושלושה.

פורוורדים: המצב כאן קצת יותר קשה. ברור שלברון בפנים, גם אמארה, נוביצקי ודוראנט ימצאו את המקום. האם לקווין לאב או לבלייק גריפין מגיע? פאו גאסול הוא פורוורד? סנטר? איפה כרמלו בכל הסיפור הזה? מה עם פירס וגארנט? מגיע להם? אולי בכלל למרקוס אולדריג' שמציג עונה מדהימה? אני חושב שלגאסול יש זכות ראשונים, ופירס את גארנט מיד אחריו. גארנט אמנם עושה קאמבק מרשים השנה, אבל פירס עדיין מציג מספרים יותר טובים והוא יותר סלטיק מכל אחד אחר.

סנטרים: יש סנטרים בליגה? המצב הרי כל כך קשה עד שאנדרו ביינום היה מקום שני בין הסנטרים במערב (אחרי יאו מינג, למען השם) ושאקיל הגיע שני במזרח. אז הווארד הוא נו בריינר, ולטעמי אל הורפורד מאטלנטה במקום השני. את הספוט השלישי - למרות שאולי אפשר לטעון שבוגוט עדיף, אני רוצה לתת למתקאמבק אחר - טייסון צ'אנדלר - שקם מהמתים לתת יופי של עונה בדאלאס.

אז הנה החמישיות:
 חמישיה שלישית: 
ראסל ווסטברוק ודוויין וייד בגארד, פול פירס ופאו גאסול בפורוורד וטייסון צ'אנדלר בסנטר.

חמישיה שניה: 
דרון וויליאמס ומאנו ג'ינובילי בגארד, דוראנט ואמארה בפורוורד, אל הורפורד בסנטר.

חמישיית העונה: 
דרק רוז, קובי בראיינט, לברון ג'יימס, דירק נוביצקי ודווייט הווארד

חמישיית ההגנה:
בשנות ה-90, כשהכדורסל היה קשוח והגנתי יותר, היה כבוד להכנס לחמישיית ההגנה, בשנת 2010 זה כבר לא כזה סיפור, בד"כ נותנים את זה לרול-פליירים של קבוצות גדולות או לשחקנים כוכבים שלא הצליחו להכנס לחמישיית העונה\לחמישייה הראשונה\סתם רוצים לפרגן להם. מבחינת יכולת הגנתית, יש שניים שלטעמי חייבים להיות שם: הווארד וראג'ון רונדו (אם כבר מדברים על מקופחים). לגארד השני אני בוחר את כריס פול, שהוא מגן אישי מצוין וגם חוטף נהדר. גם ג'וש סמית' מציג סטטיסטיקות של חטיפות וחסימות שנותנות לו מקום בחמישיה הזו. ומי השחקן ה-5? לברון ג'יימס יכולה להיות בחירה טובה וגם קווין לאב, לדעתי, עם סיכוי להכנס (הם אוהבים להכניס ריבאונדרים). נלך עם לברון.


חמישיית ההגנה:
ראג'ון רונדו, כריס פול, לברון ג'יימס, ג'וש סמית', דוויט הווארד

חמישיית הרוקים:
אם היה אפשר לבחור חמש פעמים את בלייק גריפין, כנראה שזה היה קורה. אבל אי אפשר, וגם יש את ג'ון וול שכדאי להזכיר. ואת לאנדרי פילדס, כמובן. אה, גם קאזינס. נשאר לנו עוד מקום אחד בהרכב, ובתכל'ס הרי כבר בחרנו חמישייה לאול-סטאר הרוקיז, אז זה לא אמור להיות שונה במיוחד, אבל האמת שבשבועות האחרונים גרג מונרו פתאום מפציץ (11 נקודות ו-9 ריבאונדים בינואר, 12 ו-9 בפברואר) אז נכניס אותו למקום החמישי, גם ככה לא בדיוק מקפידים על עמדות מדויקות והוא וקאזינס יכולים לשחק גם פורוורד.

חמישיית הרוקים:
ג'ון וול, לאנדרי פילדס, בלייק גריפין, גרג מונרו, דמרקוס קאזינס


החלק השני (תארים אישיים) מחר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה