יום שישי, 22 ביוני 2012

קולות מהפרקט - חלון פתוח - הפרוייקט המלא להורדה!


פרוייקט המאש-אפים השלישי בסדרת 'קולות מהפרקט' יצא אתמול, עם 16 שירים, 22 ראפרים ובערך 60 דקות של פאן.


את הפרוייקט אפשר להוריד מכאן: bit.ly/Halon

רשימת השירים:
אינטרו
בוקה, נצ'י נצ' וסול ג'יי - Israeli Hip-Hop Airlines
זיקיי ואל - דבר איתי על
פרנקלין - הכינור השיכור
קאשי - לא צריך יותר מדי
ראף - מזרחית
דאבל קאסט - תא מעצר
נתי חסיד-  מלך הפאנק
נצ'י נצ' - נצחון
מומי לוי וג'ראמיה - באנו להעיר ת'עיר
פיטיות' וסגול 59 - יום טוב\יום רע
אקסום - Pocket Full Of Money
טיאובי, הוריקיין קתרינה ואורח מיוחד - ווסטקואסט
סגול 59 ואורטגה - הזרימה רעננה
קנדוג - סיבוב הפרס
הברנש - מה קורה היום
שי 360 ובני - A Shadow at noon

בונוס טראקס:
שאטגאנז - סצ'ואן
רונית עמית - אני אשיר

2 תגובות:

  1. תאמת אני יגיד לך... המאש אפים הקודמים הרבהההה יותר טובים מזה... חוץ משני שירים בודדים לא אהבתי כול כך...

    אבל אני חייב להגיד לך שמה שאתה עושה זה מדהים.. כול הבלוג והפרוייקטים שלך פשוט מעולים אני מאוד מעריך אותך ונותן לך כבוד ואני בטוח שעוד מלא אנשים!!!!!!!


    שמע בקיצור חפרתי אבל חשוב לי שתדע שהמאש אפים הקודמים היו מצוינים בעיקר "ניו יורק סטייט אוף מיינד" שהיה קטלני ברמות, אני עד היום מהרגע שיצא שומע אותו כמעט כול יום!! תמשיך אם מה שתעושה מקווה שהבאים יהיו יותר טובים אבל סומך עליף (:

    השבמחק