יום שני, 6 ביוני 2011

פרוייקט חדש ומעניין מבית היוצר של נמרוד דוויק וגד ברוך


 יוזמות בהיפ-הופ הישראלי הן תמיד דבר שאני שמח לתת לו יד, בוודאי כשמדובר באנשים שכבר עשו דבר או שניים בארץ. ניתן להודעה לדבר עבור עצמה, רק נגיד שיש כאן הזדמנות מעניינת מאד לחבר'ה בתחילת דרכם - אם כמפיקים או כמבצעים.

הפרויקט מגיע מבית היוצר של גד ברוך חינקיס ונמרוד דוויק, המקימים של הלייבל היי פייבר, מי שהיו אמונים על פרויקטים כ"מתוך הזוהמה", אלבומיהם של פלד ואורטגה, פרברים רפיוג’יז ושלל עשייה מבורכת ורחבה.
(הערה: ההודעה מובאת כאן כלשונה, אין לי קשר ישיר לפרויקט, אבל אשמח לקשר בין מי שירצה לקחת חלק בפרויקט למקימים שלו)
 
הסצנה הישראלית מתאחדת בפרויקט מוסיקלי חדש:
חוכמת ההמונים – ביט פתוח.

אנו מזמינים אתכם לצרף שלל ביטים שונים שלכם, כאלו שאתם אוהבים, כאלו שלא תעשו בהם שימוש – ניסויים מוזיקליים של מפיקים. בין אם אתם מהשורה הראשונה ובין אם אתם חובבים בבית, שלחו ביטים ב-90-95 BPM.

הביטים יוצעו למספר די.ג’יים בעלי סראטו למיקסוס ושחיטה.

על כל ביט אנו נקליט בין 10-4 פזמונים פשוטים, מהסוג שאפשר לשאוג יחדיו בחדר. לא מדובר בפזמוני זבל של רחבות, אלא דברים עם קצת יותר ערך ומסר. דברים שיתנו לתדרים אווירה, משמעות ויכוונו את מי שיקליטו עליהם בעתיד. הפזמונים יעלו שאלות שונות כמו “מה זו מוזיקה בשבילי?” או “איך אני יכול לשגשג בעולם?” – בקיצור אמת פנימית שלכם.

הביטים שעברו את ידי הדי.ג’יים עם הפזמונים שהוקלטו עליהם יוצעו להורדה חופשית.

אם את/ה אמ.סי, אם את/ה זמר/ת, אם אתה אוהב ראפ או ספוקן וורד או גראולינג או מה שזה לא יהיה – אתה מוזמן להתאמן על הביטים הערוכים . אנו מבקשים – לא סתם להשפריץ חרוזים, אלא להתייחס לפזמונים שיוקלטו על הביטים, בשביל לייצר אמירה אישית . לייצר שירים שאשכרה אומרים משהו, כל אחד על פי המקום שהוא יגיע מממנו. יש חוכמה אצל ההמונים. אנחנו רוצים לשמוע אותה.
  • כל ראפר יכול לעשות רק 16 תיבות, לא יותר, לא פחות.
  • כל אחד יכול להשתתף בשיר-שניים, לא יותר.
  • אנו מגבילים בכוונה. אנו רוצים לשמוע את האמת שלכם, לא את הסקילז שלכם.
אוקיי, ואיך ישמעו אותי?
בסדרה של ערבים, נזמין את מי שירצו להשתתף ולבצע את הקטע שלהם. 3-4 די.ג’יים, איש סאונד אחד ובכל ערב כ-30-50 אמ.סיז. זהירות, יש רק 2 מיקרופונים על הבמה ועל כל ביט יוזמנו עד 9 אמ.סיז להשתתף.
הערבים יוקלטו, ייערכו ויוצעו להורדה בתשלום לפי שיקולכם. הכספים יילכו למימון הערבים הבאים. כספים שישארו כיתרה יועלו להצבעה מה לעשות איתם.

מעניין אתכם? רוצים להשתתף?
אנו מחפשים בשלב זה מפיקים שירצו לתת כתף. אתם בקטע? שלחו מייל אל: info@high-fiber.com

ביטים ראשונים אפשר כבר לשמוע כאן

תהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה