יום שני, 27 ביוני 2011

משבוע הבא אפשר גם לשמוע את הקולות מהפרקט

לפני כמה זמן פרסמתי כאן ש'למיזם חדש דרושים אנשים עם אהבה להיפ-הופ', דיברתי שם על תחנת מוזיקה שחורה שהולכת לעלות לרשת ושזה הולך לקרות במאד-מאן בתחנה המרכזית.

כמו שאפשר היה לנחש, גם לי הולך להיות חלק בפרויקט הזה, ליתר דיוק הולכת להיות לי תוכנית של שעה בשבוע שתביא את מה שאתם קוראים ושומעים כאן בבלוג לאוזן שלכם.

התוכנית - כמה מפתיע - נקראת 'קולות מהפרקט'. אתם תוכלו לשמוע אותה (אלא אם יהיו שינויים של הרגע האחרון) בימי שני, בין 18:00-19:00, אחלה דרך לסגור את היום. השידור הראשון אמור להיות ביום שני הקרוב (עוד שבוע מהיום - 3.7) ובצירוף מקרים משעשע הוא יהיה שלא בנוכחותי (קצינת הקישור שלי לא הסכימה לשחרר אותי ממילואים על בסיס פתק מאורטגה)

לכן השידור הראשון יהיה סט בלבד, אתם מוזמנים להציע רעיונות לשירים לתוכנית הראשונה - עדיין רצים לי כל מיני רעיונות בראש לקונספט לתוכנית, אז לא בטוח שאשתמש בהם בתוכנית הראשונה אבל בהחלט אעזר בהם בהמשך.
אתם יכולים להציע רעיונות כתגובה לפוסט הזה, בפרופיל הפייסבוק או בדף הפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה