יום שלישי, 10 בינואר 2012

שיתוף פעולה חדש ומשמח

אני שמח לבשר על שיתוף פעולה חדש עם Kaboom- Reggae sounds - אתר רגאיי ישראלי.
בתקופה האחרונה אתם רואים כאן הרבה פוסטים שקשורים גם לרגאיי (אקסום, נצ'י נצ' וגם סול-ג'יי בתור דוגמאות על קצה המזלג) ועכשיו הגיע שיתוף פעולה עם אתר מקצועי יותר בתחום.


קאבום הוא אתר של עולם הרגאיי על כלל הסגנונות והז'אנרים שלו. מהרוקסטדי, דרך הרוטס ועד לדאנסהול הכי עכשווי. כל החדשות, העידכונים, הטיונים והרידימים הכי לוהטים בג'מייקה, ביוגרפיות של אמנים, לינקים לאלבומים, ובנוסף במה שווה לכל אמני הרגאיי והסאונדים הישראלים. תומכים בכל ומפרגנים. והכל בעברית כדי שיהיה נגיש, נוח, קריא וברור.

באופן אישי, אני תמיד שמח לפרגן ולעזור למי שאפשר, וקאבום הציעו לפרגן בחזרה. 'קולות מהפרקט' התמקד יותר בהיפ-הופ ובראפ, וככה גם יישאר, 'קאבום' כאמור מביא את הרגאיי ואני מקווה ששיתוף הפעולה הזה יפתח מאזינים (משתי הקבוצות) לז'אנרים ה'אחים' ובטווח הארוך יגבש יותר את הקהילות. אתם יכולים למצוא לינק ל'קאבום' בצד ימין - בתמונה המגניבה מתחת לפוסטים האחרונים - ואת 'קולות מהפרקט' באתר 'קאבום' יחד עם מאד-מאן FM.

זה הזמן גם להזמין אתכם להצטרף לעמוד הפייסבוק של קאבום וכמובן - אם איכשהו עוד לא עשיתם את זה - לעמוד הפייסבוק של 'קולות מהפרקט'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה